BUMS
  • درباره دانشگاه
    • اسناد بالادستی
    • برنامه استراتژیک دانشگاه
    • برنامه عدالت، تعالی و بهره وری آموزشی دانشگاه
  • معرفی مرکز
    • تاریخچه
    • شرح وظایف
    • برنامه راهبردی
    • آیین نامه ها
    • دستورالعمل ها
    • ساختار فیزیکی
    • ارتباط با ما
  • مدیریت
    • مدیر مرکز
    • مسئول دفتر
  • واحدها
    • برنامه ریزی درسی
    • ارزشیابی برنامه و اعتباربخشی
    • ارزشیابی اعضای هیات علمی
    • سنجش و ارزشیابی دانشجو
    • آموزش مبتنی بر جامعه و پاسخگو
    • توانمند سازی اساتید
    • کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی
    • پژوهش در آموزش،دانش پژوهی،طرح های نوآورانه آموزش
    • دفاتر توسعه آموزش پزشکی
  • زیر مجموعه ها
    • مرکز آموزش مجازی
    • دفتر استعدادهای درخشان
    • مرکز یادگیری مهارت های بالینی
    • دبیرخانه جشنواره شهید مطهری
    • کتاب و مجله مرکز
    • دبیرخانه برنامه عدالت، تعالی و بهره وری آموزشی
    • ارتقا آموزش بالینی
    • مشاوره اساتید
  • خدمات
    • خدمات مرکز
    • خدمات الکترونیک
    • فرآیندها
    • فرمها
    • نکات آموزشی یک دقیقه ای
    • پرسش
    • پاسخ
    • مشاهده پرسش ها
    • رزرو کارگاه مهارتهای بالینی
    • مشاهده وضعیت رزرو
  • دسترسی ها
    • استانداردهای اعتباربخشی
    • مجله های آموزش پزشکی
    • سایت مرتبط با آموزش پزشکی
    • دفاتر توسعه دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور
    • انجمن دانش آموختگان دانشگاه
    • AMEE GIUDES
    • شواهد بومی به کارگیری محصولات فناورانه ارتقای یادگیری
  • پایش عملکرد
    • چک لیست گزارش عملکرد واحدهای مرکز
    • چک لیست ارزیابی عملکرد دفاتر توسعه آموزش
    • برنامه توسعه فرایندهای یاددهی -یادگیری
شفافیت پنجشنبه 15 خرداد 1404
سرمایه گذاری برای تولید
iran flag
  • English
  • العربیه
BUMS

دانشجویان

اساتید

شهروندان

کارکنان

  • صفحه اصلی
  • خانه
  • واحدها
  • ارزشیابی اعضای هیات علمی
واحد ارزشیابی 
 
 
 
                                                                    
هر سیستم و مجموعه‌ای برای یافتن راه ارتقای کیفیت فعالیت‌های خود به فرآیندی به نام «ارزشیابی» نیازمند است. ارزشیابی به زبان ساده به معنای اندازه‌گیری اهداف مشخص شده قبلی و قضاوت ارزشی در مورد اندازه‌های به دست آمده می‌باشد. بر اساس این قضاوت مدیران مجموعه می‌توانند با تشخیص نقاط ضعف و نارسایی‌های موجود، برای بهبود فعالیت‌های موردنظر تصمیم بگیرند؛ به نحوی که به اهداف تعیین شده نزدیک شوند.
نظام آموزشی نیز از این موضوع مستثنی نمی‌باشد. 

 

 ارزشیابی استاد

در این حوزه کیفیت تدریس نظری و عملی اساتید از دیدگاه دانشجویان، همکاران، مدیرگروه، رییس دانشکده و ... با استفاده از پرسشنامه‌های طراحی شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 
زمینه های  فعالیت

الف) انجام ارزشیابی اساتید و ارائه بازخورد

ب) برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه ارزشیابی برای اعضاء هیئت علمی

ج) انجام مطالعات کاربردی در زمینه ارتقای فرآیند ارزشیابی در حوزه‌های موردنظر

 

شرح وظایف:
 
-سیاستگذاری در رابطه با ارزشیابی استاد و تصویب آن در شورای آموزشی دانشگاه 
 -پیشنهاد نحوه استفاده از نتایج ارزشیابی استاد در ترفیع و ارتقای اعضای هیات علمی 
 -مشاوره و همکاری در اجرای نظام جامع ارزشیابی استاد
-طراحی شیوه نامه اجرایی نظام جامع ارزشیابی استاد ( تعیین منابع مناسب اطلاعات های تعیین روش جمع آوری اطلاعات، طراحی فرم ها، پروتکل ها و معیارهای اندازه گیری، تعیین وزن اجزا، ... )
 
 
 
 

مسئول  واحد 

نام و نام خانوادگی: دکتر آفاق زارعی

مدرک تحصیلی: دکترای آموزش پزشکی

تلفن : داخلی 5643          

پست الکترونیک: zareiafagh@yahoo.com

آدرس: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، اتاق 313

فایل ها

  • اساسنامه کمیته ارزشیابی
  • برنامه عملیاتی ارزشیابی 1402
  • شیوه(نامه)اجرایی(ارزشیابی)هیات_علمی مصوب 1399
  • فرم ارزشیابی عضو هیات علمی بالینی از نظر همکار
  • فرم ارزشیابی کیفیت تدریس در بالین
  • فرم ارزشیابی هیات علمی بالینی از نظر مدیرگروه
  • ارزشیابی کیفیت تدریس در دروس عملی
  • ارزشیابی کیفیت تدریس در دروس نظری
  • فرم ارزشیابی هیات علمی بالینی از نظر مدیرگروه
  • فرم ارزشیابی هیات علمی بالینی از نظر معاون آموزشی
  • فرم ارزشیابی هیات علمی پایه از نظر مدیرگروه
  • فرم ارزشیابی هیات علمی پایه از نظر معاون آموزشی
  • فرم ارزشیابی هیات علمی پایه از نظر همکار
  • فرم خودارزیابی هیات علمی
  • فرم ارزیابی مدیرگروه از نظر معاون آموزش
  • فرم ارزشیابی نظری-عملی
  • آیین نامه آموزش ترکیبی تلفیقی وزارت بهداشت- 1402
  • برنامه عملیاتی واحد ارزشیابی سال 1403
  • آخرین اخبار
  • اخبار پربازدید
07خرداد

نشست صمیمانه معاون آموزشی دانشگاه با دانشجویان

05خرداد

کسب دو رتبه سوم کشوری در جشنواره قرآن و عترت (ع)

31اردیبهشت

برگزاری جلسه قدر دانی از اعضای کمیته اجرایی ودریافت بازخورد و نقد دومین همایش دانشگاهی بیان تجارب

31اردیبهشت

به مناسبت هفته جوانی جمعیت کارگاه ها و وبینارهای ویژه ی اعضای هیات علمی برگزار شد.

23اردیبهشت

هجدهمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری؛ تأکید بر نقش آموزش و توسعه علمی

21اردیبهشت

اساتید، سرمایه‌های علمی دانشگاه؛ هم‌اندیشی برای ارتقای آموزش، پژوهش و توسعه دانشگاه

20اردیبهشت

پیام تبریک مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته مقام استاد

13اسفند

پیام تبریک دانشجوی المپیاد

23شهریور

فراخوان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

6تیر

آغاز ارزشیابی اعضای هیات علمی در نیمسال 1402 در سامانه طبیب

12تیر

کسب موفقیت دانشجویان دانشگاه در مرحله اول سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

14تیر

بارگزاری فیلم معرفی شیوه نامه ارزشیابی اساتید

22دی

برگزاری وبینار آشنایی با المپیاد دانشجویی

21آذر

شروع ارزشیابی هیات علمی در طبیب

وبینارهای توانمندسازی
دوشنبه های آموزش
منابع آموزشی
درخواست مشاوره حضوری
آدرس

خراسان جنوبي، بيرجند، خيابان غفاري، دانشگاه علوم پزشكي يرجند، معاونت آموزشي، مركز مطالعات توسعه آموزش پزشكي

کدپستی

9717844741

تلفن

056-32395694

ایمیل

edc@bums.ac.ir

دورنگار

32442271

سامانه ها

سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک (نوید)
سامانه جامع آموزشی (هم آوا)
سامانه یکپارچه آموزش مداوم پزشکی
سامانه مجازی توانمندسازی اساتید
سامانه ارزشیابی آنلاین اساتید
سامانه اتوماسیون اداری

لینک های سریع

نوبت دهی بیمارستان ها
دبیرخانه الکترونیک(فرزین)
سامانه ارتباطات مردمی
خدمات الکترونیک منابع انسانی
سامانه تکریم ارباب رجوع
پست الکترونیکی دانشگاه
سامانه مدیریت آموزش
سامانه حضور و غیاب کارکنان
سامانه خدمات الکترونیک کاربران
کتابخانه دیجیتال
FTP دانشگاه
مجلات علمی دانشگاه
location
تعداد افراد آنلاین: 0
تعداد بازدید امروز: 90
تعداد بازدید کل: 37822
آخرین به روزرسانی: 1404/03/11 06:59

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند می باشد.

پورتال سازماني

انتخاب حالت کور رنگی

سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطی

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر موس:

تغییر فونت:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: