اولویت های پژوهشی
  
 

 
 
 
اولويت هاي پژوهشي
 

*  اثربخشي ارزشيابي اساتيد در كيفيت تدريس ارائه شده.
 

*  روايي و پايايي ابزارهاي ارزشيابي اساتيد و تدوين يك ابزار مناسب.
 

*  تدوين معيارهاي اعتباربخشي مراكز آموزش (دانشكده‌ها و بيمارستان‌هاي آموزشي).
 

*  پياده‌سازي استانداردهاي آموزش در مراكز آموزشي (دانشكده‌ها و بيمارستان‌هاي آموزشي/مبتني بر ارزيابي دروني و بيروني).
 

*  مقايسه‌ي شيوه‌هاي ارزشيابي متداول با شيوه‌هاي نوين ارزشيابي دانشجو (دروس نظري، عملي و باليني).
 

*  بررسي نيازهاي آموزشي دانشجويان رشته‌ي ... با توجه به نياز جامعه و نظام بهداشتي-درماني به خدمات فارغ‌التحصيلان اين رشته.
 

*  ارائه‌ي راهكارهاي ارتقاي توانمندي‌هاي اعضاي هيأت علمي(در زمينه‌هاي تدريس، پژوهش و مديريت).
 

*  مقايسه‌ي روش تدريس سنتي با روش‌هاي نوين تدريس در يادگيري و رضايت فراگيران.
 

*  بررسي نياز به بازنگري برنامه‌هاي درسي بر اساس نياز آموزشي فراگيران، استانداردسازي دوره‌هاي آموزشي و نياز جامعه و نظام بهداشتي-درماني به خدمات فارغ‌التحصيلان رشته مورد نظر.
 

*  اهميت كسب مهارت‌هاي حرفه‌اي در دانشگاه براي برآوردن نياز جامعه و نظام بهداشتي-درماني.
 

*  تأثير آموزش مهارت‌هاي مطالعه در پيشرفت تحصيلي دانشجويان.
 

*  پيشرفت تحصيلي دانشجويان؛ علل، موانع، چالش‌ها و راهكارها.
 

*  اعمال معيارهاي اخلاق حرفه‌اي (اخلاق پزشكي) در آموزش و پژوهش.
 

*  تاثير آموزش به بيمار و خانواده اش بر روند درمان بيمار.
 

*  نقش يادگيري الكترونيكي در آموزش پزشكي.

 

تاریخ به روز رسانی:
1393/08/27
تعداد بازدید:
1482
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal